تصویر تلویزیون ایکس ویژن

کیفیت تصویر تلویزیون ایکس ویژن: کاملا استاندارد و مطابق با تکنولوژی های روز
یکی از نقاط قوت تلویزیون ایکس ویژن در مقایسه با سایر برندهای ایرانی کیفیت تصویر است که با حرکت به سمت تولید سریال های جدیدتر، کیفیت تصویر را بهبود بخشیده است.

کیفیت ULTRA HD 4K در تلویزیون های Xvision
از کیفیت ULTRA HD 4K تلویزیون های Xvision به خصوص در مدل های جدید مانند سری 7 و 8 غافل نشویم. با این حال کیفیت فول اچ دی تلویزیون های ایکس ویژن متوسط ​​مانند 43 اینچ همچنان قابل رقابت با سایر برندهای داخلی و حتی نمونه های خارجی است.

لازم به ذکر است که در تمامی مدل های تلویزیون ایکس ویژن، در صورت پخش محتوای 4K از USB، پورت HDMI و حتی تیونر داخلی، کیفیت تصویر در حد 4K حفظ می شود. حتی در تلویزیون های شاخه دار، تصاویر فول اچ دی با کیفیت بالاتری تولید می شوند.

زاویه دید گسترده با پنل IPS در نسل جدید تلویزیون های Xvision
اکثر تلویزیون های Xvision مجهز به پنل IPS با حساسیت ضربه کمتر هستند که امکان مشاهده صفحه نمایش را در محدوده وسیعی بدون تغییر رنگ فراهم می کند. حتی پنل های VA تلویزیون های ایکس ویژن کنتراست و روشنایی بالایی در حد استانداردهای جهانی دارند. انتخاب هر نوع پنل به سلیقه مشتری بستگی دارد.

لازم به ذکر است که در وب سایت Xvision و در صفحه هر تلویزیون تمامی اطلاعات فنی به همراه نقد و بررسی این محصول ارائه شده است.

فناوری HDR10 این بار در HDMI
فناوری HDR10 که کنتراست رنگ را بهبود می‌بخشد و عمق تصویر را بیشتر می‌کند، به بخش عمده‌ای از کیفیت تصویر تلویزیون‌های فورکی تبدیل شده است و در اکثر تلویزیون‌های Xvision روی پورت‌های USB و HDMI فعال است. تلویزیون Xvision دارای قابلیت پخش محتوای HDR از کانال های تلویزیونی است. جالب اینجاست که یکی از ویژگی های خوب تلویزیون X-Vision، حداقل تاخیر در پورت HDMI است.

2- نسخه اندروید 11 Xvision TV: ارتقاء یافته، به روز شده و سازگار با آنچه هست
همانطور که می دانید به دلیل محدودیت ها هیچ یک از تلویزیون های داخلی لایسنس اصلی اندروید را ندارند و به صورت خودکار آپدیت نمی شوند. حتی برندهای دیگر تلویزیون هایی که از نسخه تایزن یا وبوس استفاده می کنند، محدودیت هایی برای نصب برنامه ها دارند و پلتفرم هایی مانند Filmo را نمی توان روی آنها نصب کرد.

اما تلویزیون ایکس ویژن از آخرین نسخه اندروید موجود در بازار ایران یعنی اندروید 11 استفاده می کند که بیشترین سازگاری را با اپلیکیشن های اندروید و رابط کاربری اندروید تی وی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *